wtorek, 29 października 2013

Dziękuje, Dziękuje, Dziękuje.

Dziękuje, Dziękuje, Dziękuje i jeszcze raz Dziękuje.
No normalnie pisząc tego posta płaczę.
Nie wierzę, że blog który wczoraj miał tygodnicę tak daleko dzięki wam zaszedł.
w takim razie
Dziękuje za:
-Tak wiele odwiedzin bloga czyli 720.
-Tak wiele wspaniałych obserwatorów czyli 11
-Tak wiele pozytywnych komentarzy przez które
 miałam łzy w oczach ze szczęścia a tych komentarzy jest 61.
-Wszystkie przeczytane posty.
-Za polecenie mojego bloga.
-Za każdy przeczytany post.
-Za skomentowanie chociaż raz mojego posta.
-Dziękuje tym którzy przeczytali mojego bloga i ani razu nie skomentowali go. Przeczytanie duzo dla mnie znaczy.
-Przeczytanie i skomentowanie moich postow chociaż raz.

-A szczególnie jak już pisałam za komentarze. Przez te wszystkie komentarze na temat mojego bloga które czytałam za każdym razem wzruszałam się.

Nie wiem co jeszcze napisać. Przez to, że płacze zapomniałam co miałam napisać.
Nie wiem jak mam dziękować wam.
Dlatego postaram się w tygodniu dodać rozdział, ale nie obiecuje.

Co do zabawy.
Pasuje wam 17:00 we czwartek?
Jak tak to piszcie.

Dodałam nową rzecz a mianowicie REAKCJA
To znaczy dla tych co nie wiedzą.
przy każdym poście można zaznaczyć waszą reakcje co do rozdziału.
UWAGA.
Jeżeli chcesz zaznaczyć swoją reakcje musisz być na wersji na komputer.

No więc jeszcze raz wam dziękuje za to co dla mnie zrobiliście.
Że chcieliście czytać blog na którym autorka nie ma za grosz talentu do pisania.
Ale i tak to czytacie. Za to Wam bardzo dziękuje.
Dzięki wam mam ochotę cały czas wchodzić na bloga i czytać Wasze przecudowne komentarze.
Najlepsze jest to, że ja nigdy nie prosiłam o komentarze pod rozdziałem.
Robicie to masowymi ilościami.
Dziękuje za to wam wszystkim.

/Ciasteczko0

5 komentarzy:

  1. Jesteś wspaniała i tylko to się liczy :**
    Piszesz genialne i ten twój blog jest tylko do zachwycania ♥
    I nie pisz że nie masz za grosz talentu do pisania bo masz go aż za dużo :**
    całuję i czekam na następny rozdział ♥
    MARCELA *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Komentujemy,odwiedzamy bo na to zasługujesz <33
    Masz ogromny talent! Mogłabyś oddać mi trochę,co? ♥
    Nie musisz dziękować, to wszystko jest zasłużone i dla ciebie <3
    Widać jak się starasz i my to doceniamy :***
    Zresztą dla was wielką przyjemnościa jest czytanie rozdziałów :*
    Czekam na następny,bo już doczekać się nie moge :*
    Pasuje 17.00 w czwartek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko to robimy dlatego, że jesteś wspaniała i piszesz tak samo doskonale :) Doceniamy cię i wspieramy, a czytanie twojego opowiadania to czysta przyjemność <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mow tak ze jestes zla, nawet tak nie mysl. Jestes wspaniala.

    OdpowiedzUsuń