wtorek, 24 grudnia 2013

Życzenia Bożonarodzeniowe ;)

.Chciałabym złożyć Wam życzenia. 
Z internetu, ale to szczegół :)
Tradycyjnie, jak co roku,
Sypią się życzenia wokół,
Większość życzy świąt obfitych
I prezentów znakomitych.
A ja życzę, moi mili,
Byście święta te spędzili
Tak, jak każdy sobie marzy.
Może cicho bez hałasu,
Idąc na spacer do lasu,
Może w gronie swoich bliskich,
Jedząc karpia z jednej miski,
Może gdzieś tam w ciepłym kraju
Czując się jak Adam w raju,
Może lepiąc gdzieś bałwana,
Jeśli śniegiem ziemia zasypana.

Mam nadzieje, że wam się spełnią :)

Catvang

P.S pochwalcie sie co dostaliscie na swieta ;)

8 komentarzy:

  1. Tobie również Wesołych Świąt <33
    a teraz idę czytać rozdziały, których nie czytałam i nie komentowałam (niestety trochę blogów jest i przegapiłam :C)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie ;*
    Nusia ;*
    wszystkiego dobrego ^^
    Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. tobie również życzę wesołych świąt ;**
    //Nati

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje zostałaś przeze mnie nominowana do LBA na moim blogu : http://niespodziewane-zwroty-akcji-violetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kochana! Nominowałam się do LBA na moim blogu->http://leonandfederico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń