wtorek, 3 grudnia 2013

Wyniki ;D

Hej hej hej!
Dzisiaj WYNIKI!
Czujecie to?
Podziękujcie za to Ewelinie.
Kompletnie o tym zapomniałam.
Ale wybaczcie mi bo mam dużo na głowie.
Mam nadzieję, że zrozumiecie.
 
A więc są tylko TRZY miejsca.
Pewnie ciekawi was kto wygrał.
 
A WIĘC pierwsze MIEJSCE zajęła:
 Xabianistka 
Gratuluję Ci ;D

 
DRUGIE miejsce zajęła:
Evelcia Comello!
Gratulację ;) 

A TRZECIE miejsce zajęła :
Wera Castillo 
Gratuluję ;P
 
No więc tak.
Z nagrodami wyrobię się najszybciej w weekend.
No po prostu nie mam czasu.
Podawajcie mi swoje blogi.
Będą dodawane w pasku obok
--------------------->
 Jeżeli chcecie to dodam wasze OP na moim blogu tylko proszę zgodę ;D
Pewnie każdy chce to przeczytać c'nie?

 Catvang.

4 komentarze:

  1. 2 miejsce! Jej !
    Widzisz jaka jestem inteligentna i MIŁA! Haha xD
    Ja pamiętałam a ty nie xD
    Możesz dodać jak chcesz xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranym :)
    Oczywiście, dodawaj szybko te ich party :D Ewka juz się zgodziła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn :-) dodaj te party, bo na pewno są świetne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje <333
    ja chcę przeczytać te prace, więc mam nadzieje, że dziewczyny się zgodzą na opublikowanie *.*

    OdpowiedzUsuń