poniedziałek, 6 stycznia 2014

Coś co Was zasmuci lub pocieszy...

a więc tak. 
WRACAM!
komputer został naprawiony tylko trzeba go podłączyć!
nawet nie wiecie jaka jestem z tego zadowolona ;D
rozdział prawdopodobnie pojawi się do końca tego tygodnia. 
no po prostu mam tyle pracy i jeszcze podłączenie komputera to po prostu masakra.
nie wiem czy jutro dam radę napisać rozdział bo mam zawody a jeszcze tego mało byłam dzisiaj na łyżwach i jestem cała obolała...
jako, że tęsknie za pisaniem rozdziałów postaram szybko go napisać. 
chciałam Wam bardzo podziękować za to, że mnie nie opuściliście tylko czekaliście na rozdział.
 mam trochę pomysłów, ale będę zadowolona jak wyślecie mi jakieś pomysły na mojego maila 
hicatvang@gmail.com
niedługo będzie 10.000 chcecie coś?
może OP czy jakaś zabawa? nie wiem. może zrobię ankietę. 
no więc to tyle z mojego bezsensownego gadania. 
do następnej notki ;)
(miejmy nadzieję, że to będzie rozdział c;)

Catvang.

3 komentarze:

  1. to świetnie, że wracasz xd
    czekam na rozdział ;*
    pozdrawiam i życzę weny <3

    //Nati

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, czekam na rozdział <33333
    I wpadnij do mnie, zależy mi na twojej opiniii xD

    OdpowiedzUsuń