niedziela, 26 stycznia 2014

LBA + WAŻNA NOTKA INFORMACYJNA ;D

Piszę notkę na samej górze bo wiem, że większości nie będzie się chciało zjechać na dół tak jak mi xDDD 
a w dodatku bym zapomniała o tym ;D 
No więc tak ŻYJĘ !
Tak żyję, ale nie pisałam, bo  źle się czuję, a wcześniej nie miałam czasu... musiałam się wyciągnąć na to 4.0 ;D;D;D
Dlatego jest tu też LBA bo jestem leniwa i nie chce mi się wchodzić do zakładki LBA!
Przeniosę tByloo później bo teraz jestem tak leniwa przez tą chorobę, że aż głowa boli ;p

Czas na LBA!!!

_______________UWAGA LBA pisałam wczoraj a dzisiaj publikuje ;) ______________

Zostałam nominowana do LBA przez : 
-Lika P.     z TEGO bloga 
-ღ Alex ღ     z TEGO bloga
-Nati Verdas     z TEGO bloga
- Misiunia ;*     z TEGO bloga 
-Sophie Verdas      z TEGO bloga 
5 ;ooo 
WOW... nie zasługuje na tyle nominacji, ale dziękuję z całego serca ;)))))

Teraz zaczyna się odpowiadanie ;) 

Pytania Lika P. :
1. Jak masz na imię ?
Natalia ;c
2. jakie masz hobby ?
Lubie jeździć na łyżwach xDD
3. Kto Cię inspiruje do pisania bloga ?
wszyscy którzy na niego wchodzą ;)) dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać ;)))
4. Jaki jest twój styl ? 
DZIWNY !
5. Ulubione danie ? 
pomidorówka z ryżem *-*
6. Jaki jest Twój ulubiony kolor ?
czarny *-*
7. W jakim województwie mieszkasz ?
Kujawsko-Pomorskie ;)
8. Twoje życiowe motto...
Żyj własnym życiem, a nie jak inni tego chcą. Ty będziesz żył tym życiem, a nie inni za ciebie...
9. Jorge vs. Xabiani
Serio? lubicie mnie torturować? Musze pomyśleć... emm... po dłuższym namyśleniu to będzie Xabiani *-* 
10. O czym marzysz ?
nie powiem, bo się nie spełni ;p
11. Co myślisz o świecie w którym żyjemy ?  
Wolę się nie wypowiadać na ten temat bo jeszcze za dużo powiem... ale gdybym miała wybór żyć w czasach naszych rodziców, a w naszych czasach wybrałabym czasy naszych rodziców... 
12. Jaki tytuł nosi twoja ulubiona piosenka ?
Kacper- Posłuchaj mnie  ;))

Pytania od ღ Alex ღ :

1. Jak masz na imię?
 Natalia ;c
2. Czym się interesujesz?
 byłooo ;))
3. Masz rodzeństwo?
 mam xDD
4. Od jak dawna prowadzisz tego bloga?
od 21.10.2013 ;)) będzie już 3 miesiące ;))
5. Twoje wymarzone wakacje?
 wyjechać za granicę :))
6. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
 chyba nie mam xDD
7. Dobrze się uczysz?
 4.0 to dobrze jak na 1 gimnazjum xDD
8. Masz zwierzęta?
 tak c:
9. Jakiej słuchasz muzyki?
 słucham wszystkiego ;))
10. Potrafisz tańczyć?
 NIEEE !
11. Potrafisz śpiewać?
 NIE! ale męczę wszystkich bo bardzo często śpiewam na cały głos w domu xDDD

Pytania od Nati Verdas :
1. Twój ulubiony aktor i aktorka
nie mam xDD
2. Ulubiona piosenka z Violetty
 Luz, cámara, acción w wykonaniu chłopaków w klubie karaoke ;)))
 3. Co skłoniło cię do założenia bloga?
Taka pewna osóbka która nazywa się Ewelina )))
4. Masz jakieś zwierzę?
Tak ;p
5. Co robisz w wolnym czasie?
zależy o której mam ten wolny czas ;)))
6. Ulubiona książka 
kroniki rodów Drake'ów. to jest tom składający się z 5 książek... nie chce mi się wymieniać ich nazw bo są różne xDD
7. Kraj lub miasto, które chcesz odwiedzić w przyszłości
Francja *-*
8. Jaka jest twoja szczęśliwa liczba?
teraz 2
9. Mechi vs. Tini
obydwie ;p
10.  Jorge vs. Pablo
Jorge ;d
11. Co sądzisz o moim blogu?
 powiem Ci na Twoim blogu bo mam zamiar go przeczytać ;D

Pytania od Misiunia ;* :


Jak masz na imię?
Natalia ;c
Co robisz kiedy się denerwujesz?
Staram się uspokoić na moje pokręcone sposoby xd
Od 1 do 10 na ile oceniasz grę Martiny Stoessel w ''Violetta'' i ''Violetta2''?
w pierwszym sezonie 6 a w drugim 10
Na ile % lubisz Leona?
100 %
Kiedy obchodzisz urodziny?
27 lipiec c;
Czy wszystkie blogi, które czytasz komentujesz?
nie bo zazwyczaj czytam je bardzo późno w nocy i mam ich dużo ;(
Jaką muzykę lubisz?
wszystkie gatunki
Ulubiona piosenkarka/ piosenkarz?
nie mam ;c
Ulubiona aktorka/ aktor?
nie mam ;C
Jeśli miałabyś przyjaźnić się z jednym z bohaterów serialu 'Violetta 2'' kogo byś wybrała?
Francesca. Jest fajna i zwariowana. Potrafi wysłuchać i doradzić a do tego ma ogromny talent ;)
Ulubiona pora roku?
wiosna *-*
pytania od Sophie Verdas : 

1.Masz jakieś ciekawe plany na 2014?
 iść na koncert c; i zdać do następnej klasy xd
2.Twoje ulubione imię z 'Violetty'?

nie mam ;c
3. Lubisz bez śniegowy styczeń?
 lubię ;)
4.Co dobrego jadłaś dzisiaj na śniadanie? :> 
 nie jadłam śniadania ;))))  
5.Wolisz pocałunek Leonetty z pierwszego czy drugiego sezonu? 
 drugiego ;)
6. Twoje ulubione słowo? 
 kurde xd (często można je u mnie usłyszeć xDDD )
7.Kolor ścian w pokoju w którym aktualnie się znajdujesz?
 ciemny i jasny fiolet c;
8.Twój znak zodiaku? 
 lew ;)
9.Gdybyś mogła zostać zwierzęciem to jakie byś wybrała?
 ptak bo mogłabym latać ;o
10.Oglądasz może Pamiętniki Wampirów? 
 nie ;c
11.Czytasz,któregoś z moich blogów? (Drugi prowadzę z Axi Verdas Tavelli ♥)  
 niestety nie ;c 


TERAZ BLOGI KTÓRE NOMINUJE!!!!  

1. http://leonetta-te-esperare.blogspot.com
2. http://life-is-small-promise.blogspot.com/
3. http://zycie-to-nie-bajka-to-wyzwanie.blogspot.com/
4. http://viluija.blogspot.com/
5. http://leonetta-paraidealna.blogspot.com/
6. http://quiero-ser-tu-todo.blogspot.com/
7. http://violetta-y-leon.blogspot.com/
8.http://leonetta-leonivioletta.blogspot.com/
9. http://leonetta-4-ever.blogspot.com
10. http://violetta-moja-historia-wikra.blogspot.com
11.  http://newstoryaboutleonetta.blogspot.com

A teraz pytania:  
1. Co robisz gdy widzisz nowe komentarze pod nowym rozdziałem?
2.Dlaczego piszesz bloga z opowiadaniami?
3.Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się nad usunięciem lub zawieszeniem bloga?
4.Co Ci sprawia największą frajdę?   
5. Lubisz pisać rozdziały?
6. Skąd pomysły na rozdziały?
7. Co Cię zainspirowało do stworzenia tego bloga?
8. Co robisz gdy ktoś skrytykuje Twoje pisanie?
9. Co Ci się najbardziej podoba w Twoim blogu?
10. Największe marzenie odnośnie bloga? 
11.Co zmieniłabyś w swoim blogu? 

Oki koniec ;))) Rozdział najpóźniej w tamtym tygodniu ;) 

CATVANG. 

O nominacjach poinformuje później ;))
 

2 komentarze: