środa, 13 listopada 2013

UWAGA !

To było tak.
Leżałam sobie w łóżku i czytam rozdział 8.
I Nagle BUM! 
Przychodzi mi do głowy pomysł.
Postanowiłam wcielić go w życie bo tak to mam pomysły na rozdziały następne (tak mi się wydaję xD)
A jeżeli bym nie zmieniła to byście czekali przez tydzień aż coś napisałabym bo nie miałam już pomysłów.
Dalej nie mam ich za dużo, ale mam!
Mam nadzieję, że zmiany się podobają.
Usunęłam tamten rozdział i dodałam od nowa rozdział 8 xD
rozdział prawdopodobnie w weekend xD

P.S. Rozumiecie coś z tego u góry? jak nie to piszcie w komentarzu a ja spróbuję wam wszystko wytłumaczyć xD
 

3 komentarze:

  1. no, więc mi chyba musisz wytłumaczyć, bo ja czasami jestem nie kumata i na to wygląda, że właśnie w tym momencie obudziła się moja nie kumatość ;p
    więc wytłumacz jak możesz ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. No więc zaczynamy.
    Napisałam rozdział 8.
    Ale nie miałam na niego weny.
    A w nocy miałam pomysł.
    Jakiś, ale jest.
    I ten pomysł łączył się z tym, że musiałam zmienić 8 rozdział.
    I gdybym nie zmieniła to byście na rozdział 9 czekali bardzo długo, a jak zmieniłam to mam wene na inne rozdziały i rozdział 9 będzie w weekend, albo później xD
    Jeżeli już zrozumiałaś to napisz, a jak nie zrozumiałaś to też napisz xD

    Catvang.

    OdpowiedzUsuń