sobota, 16 listopada 2013

Rozdział 9

Miesiąc później
w życiu dziewczyny niewiele się zmieniło. Zyskała nowych przyjaciół, rodzice stali się dla niej milsi, ale najważniejsze było to, że się zakochała. Pierwszy raz od dłuższego czasu się zakochała, ale przez rodziców i Diega nie mogła być szczęśliwa. Ona jak i on nie chcieli być razem. Violetta zawsze miała pecha w życiu. Szła z tym nie zwracając na to lepszej uwagi. Lecz nadszedł ten czas kiedy trzeba wziąć wszystko w swoje ręce. Dziewczyna postanowiła, że na sam początek kupi sobie gitarę. Podeszła do swojej półki zamykanej na kluczyk, zdjęła owy przedmiot z szyi i otworzyła zamek. Po otwarciu szuflady wyjęła całą jej zawartość. Ostrożnie wyjęła spód półki i wyjęła małe pudełeczko. Otworzyła przedmiot i wyjęła całą zawartość. Odłożyła wszystko na swoje miejsce i wróciła na swoje łóżko. Zaczęła przeliczać swoje oszczędności.
~876 złoty chyba starczy.~pomyślała dziewczyna.
Schowała pieniądze do kieszeni i pobiegła do drzwi frontowych. Ubrała buty i krzyknęła tylko „wychodzę!”. Skierowała się do sklepu z instrumentami. Biegła do tego sklepu ponieważ chciała mieć już jak najszybciej przedmiot. Weszła do sklepu i skierowała się do alejki „Gitary”. Gdy weszła tam zobaczyła różne rodzaje instrumentu. Akustyczne, klasyczne, elektryczne i klasyczne. Dawno nie miała w ręki gitary więc dotykała każdej po kolei. Wtedy wszedł on. Ten w którym się zakochała. Starała się zachować powagę, ale jej to nie wychodziło. Widziała jak podchodzi do kasjera i kupuje struny do gitary.
~A więc on gra~pomyślała.
Gdy zauważyła, że płaci za przedmiot odwróciła się w stronę gitar udając, że go nie zauważyła. Nagle poczuła, że ktoś się do niej zbliża.
-Hej.-usłyszała głos za sobą.
-Hej Leon co tu robisz?-Zapytała dziewczyna ukrywając swoje emocje.
-Kupuję struny. Kupujesz gitarę?
-Eee tak. Ty grasz na gitarze?
-Tak i nie tylko kiedyś ci powiem na czym jeszcze gram. No dobra co chcesz kupić?
-Akustyczną, ale zastanawiam się nad klasyczną... Nie, kupuję akustyczną tylko jaki kolor?-Pytała samą siebie dziewczyna.
-Hmm. Może wybierz tę.-powiedział chłopak zdejmując brązową gitarę z napisem „Music” na dole instrumentu.
-Tak. Ta będzie idealna.
Razem poszli do kasy. Gitara na szczęście kosztowała niewiele więc Violetta mogła kupić dodatkowe struny na zapas. Po kupnie przedmiotu schowała gitarę do futerału który miała na plecach i wyszli razem ze sklepu. Chłopak zaproponował lody. Castillo Zgodziła się automatycznie ponieważ on jej się podobał. Przysiedli razem na ławce. Nie wiedzieć czemu mieli ze sobą mnóstwo tematów. Nagle się dziewczynie coś przypomniało.
-Miałeś mi powiedzieć na czym grasz.
-Co? Aaa tak. No więc gram na gitarze i na keyboardzie.
-A zagrasz mi coś? No wiesz ty wybrałeś gitarę to ty grasz pierwszy. Trzymaj.
Dziewczyna dodała chłopakowi instrument a ten nastroił ją i zaczął grać. Dziewczyna przyglądała się mu z fascynacją. Pierwszy raz widziała jak on gra. Fakt. Była to nieznana jej melodia lecz jej się bardzo podobała. Gdy chłopak zaczął śpiewać nie wiedziała co powiedzieć. To był tylko refren, ale dla niej to było bardzo dużo. Chłopak drugi raz zaczął śpiewać więc dziewczyna dokładnie wsłuchała się w słowa.

Hablemos de una vez
Yo te veo pero tu no ves
En esta historia todo esta al reves
No me importa esta vez
Voy Por Ti , Voy..
Hablemos de una vez
Siempre cerca tuyo estare
Aunque no me veas mirame,
No me importa esta vez
Voy Por Ti
Voy Por Ti
Voy Por Ti
Voy Por Ti

Gdy skończył śpiewać schował gitarę to futerału.
-Świetnie śpiewasz. Nie myślałeś nad karierą wokalisty?-zapytała zdziwiona dziewczyna.
-A wiesz, że nie?-zaśmiał się chłopak-mam pytanie tylko mnie nie wyśmiej dobrze?
-Dobrze.-odpowiedziała z uśmiechem.
-No więc... zacznę tak. znamy się od dłuższego czasu... no i jakby to powiedzieć... no spodobałaś mi się... Emm czy umówisz się ze mną?-zapytał z nadzieją.
-Leon...

_________________________________
No i kończę rozdział...
Wyszedł mi krótki, ale mi się podoba...
Wow. Nowość rozdział mi się podoba... no normalnie cud :D
Mam takie wrażenie, że opuścili mnie niektórzy czytelnicy bo zmieniłam rozdział 9 z Leona na Diego.
Zrozumcie mnie, że teraz mam więcej pomysłów na rozdziały niż wtedy ;D
No, ale ja czy tak czy tak będę dalej pisać xD
  Dla tych co zostali ze mną :*

Catvang.

12 komentarzy:

  1. No kochanie, kochanie ja się obrażam.
    Po pierwsze kłócisz się ze mną na gg że nie piszeszbosko.
    Po drugie, Ewka przecież też ci to mówi ! A i jestem zła że mi nie powiedziałaś że dodajesz rozdział !
    No bo był cudowny, boski i wspaniały !
    Ale co się musi stać byś w to uwierzyła !
    No nie mogę xD Dobra spokój.
    Viola kupiła gitarę, dobrze że miała te pieniądze i jeszcze Leoś aww *.*
    Kochani i jeszcze zaczął śpiewać, ciesze się że się znają ^^
    On coś zdziała, tak, tak *.*
    no co, no co głupia ty moja kochana ;*
    wiesz jaka jestem wściekła !
    Ale napisałaś tak wspaniały rozdział że ci wybaczam ;*
    no to czekam na next ;*
    MARCELA *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bedzie diegoletta , Tomasetta czy leonetta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Sory, ale przez przypadek usunelam xD
      Bardzo dobre pytanie.
      Chcialabym na nie odpowiedziec, lecz nie moge.
      Dlaczego?
      To proste.
      Bez sensu bedze czytac bloga gdzie bedzie wiadomo jakie sa pary.
      Wtedy bedzie wiadomo co sie wydarzy.
      A tak jak nie wiecie wszystko moze sie wydarzyc xD
      Potrzymam was jeszcze w niepewnosci xD

      Catvang.

      Usuń
  3. Super:-)
    Ciekawe co z tego wyniknie?
    Czy umówi się z Leonem czy uzna że nie może ze względu na Diego!?
    Czekam na next;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział ;) dawaj szybko nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny <333
    kupiła gitarę *.*
    pewnie się zgodzi ;)
    czekam na next ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Super.
    Ona ma się zgodzić i kroniec tematu.
    Piszesz bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział cudownie piszesz,nie mogę się doczekać następnego <3 *v*
    Tini ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Super.
    Ciekawe czy się zgodzi? ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!
    Zostałaś nominowana do LBA!
    Szczegóły na moim blogu:
    leonetta13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń