poniedziałek, 24 marca 2014

Pomocy! ;c

a więc tak...
Przez najbliższy miesiąc nie będę mogła dodawać rozdziałów na bloga.
Więc dlatego mam do Was prośbę.
Chciałabym, aby ktoś mi pomógł w pisaniu bloga przez MIESIĄC!
No tak...
Catvang nie daje sobie rady z pisaniem bloga.. to dla niej za ciężkie..
Teraz możecie się śmiać.
To wygląda następująco.
Jeżeli ktoś się zgłosi i wybiorę Go to będą rozdziały.
Jak nikt się nie zgłosi to nie będzie rozdziałów.
Tutaj nie ma szantażu.
Jadę do szpitala i no po prostu będę miała tylko telefon a na nim strasznie ciężko się pisze a nawet czasami się nie da pisać -.-
Więc mam nadzieję, że ktoś się zgłosi i mi pomoże przez ten miesiąc.

Jeżeli będziecie się zgłaszać to podajcie mi link do Waszej pracy pisemnej, albo bloga.
Jak wolicie.

Zgłoszenia:
-w komentarzu.
- na e-mail:
hicatvang@gmail.com
-gg:
48744140

jeżeli się zgłaszacie to musicie mieć Gadu Gadu, ponieważ najłatwiej jest się nim porozumiewać.

to tyle. Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi ;)))

Catvang Mee.

2 komentarze:

  1. Wracaj!!!
    Zdrowiej!
    Odpisz ;*
    Martyna ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym raczej nie dała rady zająć twojego miejsca :)
    Czekamy na ciebie!

    Jak masz chwilkę, to prosiłabym, żebyś weszła. Nowa jestem i na opiniach mi zależy :)
    http://el-otro-lado-del-espejo-y-violetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń