poniedziałek, 3 marca 2014

Nie wiem co zrobić ;x

Już dawno powinien pojawić się rozdział... Lecz głupia Catvang się nie wyrobiła -.- no, ale cóż... to nie zależy ode mnie... teraz sobie myślicie "Jak to nie zależy od niej jak to jej wina, że nie pisze -.-" No, ale taka jest prawda. Jak widać jest godzina 22 a mi już chce się spać... Nie wiem czy to ze zmęczenia czy dlatego, że lubię spać. Tak na serio to ze zmęczenia. W szkole mam teraz Krzyżaków do przeczytania i mamy na to miesiąc. Mówiąc prościej nie mam czasu na nic. Wrócę że szkoły jest 15.  Zjem obiad to już 16 i dalej już nie mam czasu dla siebie bo tylko nauka, zadania domowe, pomoc mamie i spać. To mój cały tydzień. Śpię po 5/6 godzin i sama się dziwię, że wytrzymuje w szkole cały dzień. Teraz sobie myślicie "po co się nam zwierza? To jej nie usprawiedliwia do nie pisania rozdziałów". Wolę dalej nie rozpisywać się, bo boję się co z tego wyniknie...
Więc to Wy podejmiecie decyzję...
Zostać i pisać rozdziały w wolnym czasie czy zawiesić bloga...
Wybór należy do Was.
Przepraszam za błędy, ale pisze to, a chce mi się już potwornie spać...

Catvang.

P.S. Bardzo zależy mi na Twoim komentarzu. Pierwszy raz proszę o komentarz, więc uszanuj to. Mam nadzieję, że robię to ostatni raz prosząc o komentarz...

9 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię. Ja oczywiście wolałabym, żebyś została i pisała rozdziały w wolnym czasie, ale to zależy od Ciebie. Zastanów się jak Ci będzie wygodniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolę żebyś została i pisała w wolnym czasie proszę nie zawieszaj bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. wolę żebyś pisała w wolnym czasie ;-) o_O

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również, tak jak dziewczyny powyżej wolę żebyś nie zawieszała bloga i pisało rozdziały w wolnym czasie... <3

    //Nati

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej będzie jak zostaniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę zostań ......
    Twój blog to mój ulubiony blog !
    Nie odchodź...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej jak zostaniesz ;) Rozumiem, że masz dużo nauki , a rozdziały się pisze dla przyjemnosci, a nie z przymusu, więc pisz, kiedy masz na to ochotę ;) My cierpliwie bd czekać :] Pamiętaj, prowadzenie bloga na być dla Cb frajdą, nie obowiązkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ei ei nie zawieszasz rozumiesz? Pisz w wolnym czasie,przynajmnie dla osob,ktore lubia czytac twojego bloga!
    Tak w ogole to my sobie o tym porozmawiamy bardzo powaznie jak bede juz w domu... ;\\\

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię komentować wszystko po czasie. Znaczy się nie lubię, ale byłam przekonana, ze już to komentowałam.
    Wolałabym, byś została. ja też piszę raz na ruski rok- nie przejmuj się. Od niedawna wszyscy zawieszają/usuwają blogi. To jest smutne- ty tak nie rób.
    Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń