piątek, 14 lutego 2014

Post organizacyjny- czyli 10.000 wyświetleń!

Witam Was w jakże przepięknym dniu!
A więc są dzisiaj WALENTYNKI...
a ja siedzę z herbatką i czytam książkę, albo się uczę -.-
Urok nieposiadania chłopaka ;)
A więc nie gadamy tutaj o mnie tylko o tym co jest w tytule ;)))
Nie no... najlepszy prezent na walentynki ever  <3
10.000 wyświetleń <3 
szczerze mówiąc to nie sądziłam, że ten blog w trakcie prawie 4 miesięcy bloga zyskał tyle wyświetleń ;) 
Teraz tak sb myślę...
4 miesiące nie licząc października (bo wtedy założyłam i to był koniec miesiąca ;) 21 ; ooo  ) napisałam tylko 14 rozdziałów a powinno być już koniec, ewentualnie połowa opowiadania !
to na serio jest dobijające... 
Ja nie wiem jak Wy ze mną wytrzymujecie jak tak rzadko dodaje rozdział ;))))
 A tak wo ogóle WESOŁYCH WALENTYNEK <33333
A teraz pokaże Wam coś *-*

Nie ma to jak przestraszyć się opowiadania po przeczytaniu prologu xDDDDD
Jedziemy dalej ;D

 ; oooooooooooooooo
czyta mnie 10 krajów ?! 
Tak xd sama w to nie wierzę ;d

A więc teraz będę pisać c;

Komentarzy w sumie jest 188!
to dużo!
A teraz obserwatorzy ;))
jest ich :
36 !
sporo c'nie? ;)))))
Ja już kończę bo zaraz wychodzę.

CATVANG MEE <3

8 komentarzy:

  1. gratuluję tylu wyświetleń xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, zasłużyłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :-* Dziękujemy za te wspaniałe rozdziały i czekamy na następne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację kochanie, zasłużyłaś na to jak najbardziej :*
    UWIERZ W SIEBIE NO ! ^^
    Kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Catvang!
    Wiem, że praktycznie nie udzielam się na twoim blogu. Żałuję tego, ale szkoła nie pozwala mi na to. Mimo wszystko, gratuluję ci tych wyświetleń! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ;ooo
    GRATULACJE!!!! :)
    należny Ci się te 10.000 bo włożyłaś sporo czasu w tego bloga xDD
    jeszcze raz gratulacje siostra oby tak dalej :D ;*
    jestem coś za miła,ale raz można xddd
    dobra koniec bo się rozpisuje już ;oo
    / Fac3hand

    OdpowiedzUsuń